Kor.dk nyt

2003-10-14

Forbedret tilmelding til søgemaskiner

Den tilmelding til søgemaskiner, som Kor.dk tilbyder, er blevet forbedret - nye søgemaskiner er kommet til, andre, der ikke længere tillader automatisk tilmelding er blevet, og funktionen er udvidet med links til manuel tilmelding.

Se funktionen på tilmeldingssiden.
skrevet af Werner Knudsen 10/14/2003

2002-09-03

300 medlemmer

Kor.dk har rundet 300 medlemskor.
skrevet af Werner Knudsen 9/3/2002

2002-03-25

Ny koncertkalender

I samarbejde med KultuNaut tilbyder Kor.dk en landsdækkende koncertkalender for kormusik. Du får meget lettere adgang til at finde frem til spændende kor-koncerter, eller til at annoncere dine egne.

Den direkte adresse er http://kor.dk/koncert.htm.
skrevet af Werner Knudsen 3/25/2002

2002-01-12

Gratis postkort

Fra Kor.dk kan du nu sende og modtage elektroniske postkort, inklusive billeder og musik, til hvem som helst på Internet. Der er mange sjove og seriøse temaer, billeder og musik at vælge imellem, og du kan endda uploade dine egne billeder m.m. og bruge dem i postkortene.

Den direkte adresse er http://kor.dk/postkort.htm.

skrevet af Werner Knudsen 1/12/2002

2001-04-30

Opgradering af menusystem

Kor.dk bruger menusystemet Joust til navigation. Dette er nu opgraderet til version 2.5.4 med bl.a. bedre understøtteæse af Netscape og Opera browsere. Joust findes på IvanPeters.com.
skrevet af Werner Knudsen 4/30/2001

2001-03-12

Bedre søgemuligheder Kor.dk bruger nu den fremragende tjeneste Atomz som sin standard søgemaskine. Du kan både søge fra forsiden og fra Find et kor siden, hvor du også stadigvæk kan søge i Kor.dk's egen database.

Søgningen er en fritekstsøgning, dvs. at du både kan søge efter navne, byer, stilarter og alt det andet, korene i Kor.dk har fortalt om sig selv. Prøv fx her, hvor meget du finder ved at søge efter København rytmisk.

Søgeoplysningerne opdateres mindst en gang om ugen.
skrevet af Werner Knudsen 3/12/2001

Nyt i Kor.dk Fra i dag kan du på denne side læse, hvad der sker af nyt på Kor.dk. Det kan være nye tjenester, nye søgemuligheder eller bare noget andet, jeg har lyst til at fortælle om.
skrevet af Werner Knudsen 3/12/2001

webmaster@kor.dk, 28-01-2001

This page is powered by Blogger. Isn't yours?